say cheese


Idag är jag otroligt glad, vet inte varför. Kände mig bara glad och nöjd nu när jag gick hem från jobbet :) Känns bra. Har jobbat övertid 1h och 15 min idag, hade utvecklingssamtal. För första gången,snacka om att jag var nervös! Har varit det sen igår kväll, men det gick hur bra som helst. Föräldrarna var så nöjda efter och det sa dom också. Pappan sa "Det här var ju riktigt spännande, först tänkte jag -utv. samtal för en tvååring?! hmm, men de va ju riktigt bra" Då kände jag mig riktigt bra och blev lite rörd faktiskt. Men det behövs (för tvååringar) tänk på vad mycket det händer från inskolningssamtalen och ett år framåt. Men det är nog inte bara det som gör mig glad, för snart om bara tre dagar fyller jag hela 20 år och då blir det fest så det står härliga till, samtidigt som jag är ledig tors och fredag, veckan efter det jobbar jag två dagar sedan går jag på julledighet i två veckor (bara att jag jobbar den 29/12 och 5/1) så det känns så jävla härligt. Sen ska jag förhoppningsvis boka resan idag, för det ansökte jag om ledighet idag och fick beviljat, då sticker jag till Teneriffa i en vecka i februari! Ja, allt känns helt underbart nu, bara flyter på. Hoppas allt är lika bra för er.




Caroline ringde mig igår :D Var så kul, det var ett konstigt nr +97 nånting och jag trodde att det var ett sånt nr som tar pengar från en om man svarar. Men jag svarade så hör jag Carro's röst. Chockad blev jag, men glad, som fasen. Åh ska bli så kul när du kommer hem. Jag saknar dig verkligen. Finns inte många som du. En vän som henne behöver alla!

Kommentarer
Postat av: carrii

skönt värre med en utlandsresa!! Hur är läget med dig Alex? :)

2008-12-15 @ 19:49:18
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0