Söndag


Hej mina vänner!
Nu är söndagen slut och det är dags för mig att nana snart! Ska jobba imon från 06.30-15.30, fast jag chansar på att jag kommer kunna sluta redan vid 14.00. Idag har vart en lugn dag i stan, har fikat med Carro, Karolina och Mia. Sedan hem till Carro och chillade å kollade på "Life of Ryan" ingen dålig grabb dedär! Nu är jag hemma och har på Sagan om de två tornen, men nu är det dags, nu orkar jag inte vara vaken mer, hungrig är jag också! :/

Skönt att ha det utrensat ur luften, jobbigt med missförstånd. Anser det inte som någons fel när man ser det från båda sidorna, de enda som behövdes var kommunikation, vilket inte fanns. Men nu har jag bett om ursäkt och det känns mycket bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0