Tredje advent


Veckorna bara flyger iväg och det är advent igen... Har precis käkat en mysig frukost med mamma och pappa med massa gott. Idag blir det nog tyvärr ingen tripp till syrran, känner att det är så mycket jag behöver få gjort här hemma, städa lite oså. Sedan ska jag träffa Gordon också, när han nu vaknar! :/ Sedan får vi se vad som händer senare. Nu ska jag fixa lite skivor till fredag, eller ja lyssna genom musik, sedan ska jag ta en dusch, sen ska jag fika med mamma och pappa med världens godaste crossainter med nougatfyllning! mumma. På tal om musik har ni hört Ace of Base's nya verision av "Wheel of fortune", inte? Lyssna på den här då. Den är riktigt skön!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0