YES!


Fan va gött. Nu går allt min väg, goda nyheter hela tiden. Jag har fått förlängt vikariat på jobbet fram till semestern i sommar och jag har planerat min 20 års dag =) Som är om endast sexton dagar! Eller ja, planerad kan man ju knappast säga, men förfest lokalen är fixad (sedan blir det ju såklart utgång) så snart kanske du får ett sms av mig med mer info. Hoppas på att detta ska bli bra med gött käk, massor av alkohol och go stämning och de allra viktigaste, mina vänner!

Nu sitter jag faktiskt hemma och jobbar på ett halsband som Carros pojkväns mamma ska få i julklapp, haha min första beställning på ett halvår. har änna lagt det med smycken på hyllan ett tag, har verkligen inte haft tid till det. Men fan vad skoj det är när man väl kommer igång, terapi!


bara ett litet smakprov, ni får se hela sen när det är klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0