äntligen fredag


Dagarna går så fort och det är redan fredag igen! Göttans, men idag blir det en riktigt lugn kväll. Ska inte alls göra mycket, hem till en kompis, kolla på film bara och tjöta. Sen hem och nana. Laddar änna upp för imon. Va inne snabbt på gina tricot igår också och köpte mig en klänning (Riktigt najs!) och ett par leggings och ett par strumpbyxor.

Jag känner för att ha på mig något roligt idag, men vet inte vad, finns en del att välja på. Det är det som är nackdelen med mitt jobb, jag kan ju inte ha på mig vad som helst, för de blir smutsigt snorigt salivigt och lerigt jämt och ständigt, därför har jag typ 3 par jobb byxor och jobb tröjor mm. Det är fett tråkigt.

Hoppas alla får en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0