dem som säger att göteborgare inte har humor ljuger!



Idag var det premiären av nya 90210 Beverly hills, måste erkänna att jag hade ganska låga förväntningar av de programet eftersom jag älskar orginalet men till min ganska stora förvåning så var det väldigt underhållande ändå! Definitivt en serie jag kommer följa! :) Och imon kommer DH också, sen är det onsdag och då är det utgång och efter det jobbar jag inte förrän på måndag igen :) Ska bli så jävla skönt! Näe, nu ska jag göra mig iordning sen blir det ett till avsnitt av one tree hill och sen ska jag nana. Gött med lite sovmorgon imon också! Godnatt på er alla sötnötar!

Satt och kollade på Björn Gustavsson's DVD-film, att jag inte kissade ner mig så som jag garvade, asså han är ju helt makalös den grabben! :) helt fucking incredeble. aja natti natti then.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0