fars dag + födelsedag




Grattis till min älskade Carolina aka. CT som fyller tjugo år idag, wiiwaah! Ska hem till hennes mamma klockan sex på kaffe och tårta. :) mums. Men jag ska inte ta så mycket, haha. Blivit lite väl mycket av det goda denna veckan. Trots detta så har jag gått ner ett kilo, är inte det skumt?

Jag ska även vara duktig och lägga ner en del med alkoholen och utgångar, det är alldeles för dyrt, jag har inte pengar så det räcker till resten av månaden. För på lördag blir det femkamp på gökboet + utgång efter det och onsdag nästa vecka ska jag fixa naglarna. Det är knappt att jag har råd med det. Får låna pengar av mamma och pappa igen. Jag msåte verkligen skärpa mig och börja spara  pengar, de är ju inte ens säkert att jag har något jobb efter nyår!

Nä, nu ska jag sminka mig lite tänkte jag för släkten kommer ju snart hit på middag. Träffa småtjejerna idag också <3 världens sötaste! Mjo, man får väl slänga in ett grattis till pappa också då när det är Fars dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0