Första advent

Nu har jag nästan precis kommit hem, har hunnit att duscha bara! Har inte vart hemma på hela dagen, bara en snabb sväng i morse. Gårdagen var trevlig hos Linea, men någon mat blev det fan inte :P Bara dricka, men det går ju det också. Men iallafall, sedan drog jag och Emma med Carro hem till Mia på förfest där även Karolina var också. Blev ingen lång förfest för plötsligt så skulle vi snabbt som attan åka in till stan! För att göra en lång historia kort så åkte vi med limotaxin in, väl inne ramlar Mia och tre minuter efter faller Carro pladask rätt på magen utanför valand och dess kö. Fan vad vi garvade, hon såg ut som en strandad säl ;) Sedan splittrades alla, jag och Carro kom inte in på en gayklubb, stod i kön till Bryggeriet, men gick därifrån och gick till Kebab house och köpte käk, sen hem till Carro och käkade. Sedan gick vi och la oss. Har hostat som fan inatt, sorry Carro!
Sedan idag så åkte jag och mammsen till syrran för att dumpa lite av mina kläder som jag inte längre använder (i vissa fall aldrig använt) så blev vi bjudna på en fika med lussekatter, pepparkakor och kaffe. Sedan fick jag göra ett julkort också, för hon hade massa sånna pysselgrejer hemma. Vad kul det är ändå. På bilden ser ni resultatet. Inte helt fult för en nybörjare va?

Imorgon lämnar Caroline Sverige för sin resa till Abu dabi (som ligger nära Dubai) i hela 19 dagar. Nu hann jag inte ens säga hejdå till henne. Eller jo i morse, men de var ju inte på riktigt, vill ju ge henne en hejdå kram liksom och säga att jag faktiskt kommer sakna henne på riktigt, inte här så att hon kan läsa det. Blir ju inte riktigt samma sak liksom. Men det får väl duga. Orkar faktiskt inte gå till henne nu, blev hembjuden dit, men jag sitter här i pyjamas och ska se lite Gossip girl säsong ett ikväll tänkte jag. Men jag tror att dessa 19 dagar kommer gå väldigt långsamt med tanke på att jag har umgåts med henne ganska intensivt nu. Vilken tur att jag har andra vänner också ;) Ne, nu får jag sluta skriva här. Hoppas att alla har haft en bra helg, det har jag haft, har inte vart på jobbet sen i onsdags klockan ett, långhelg och grejer, det kan behövas ibland! Kommer ha det igen om tre veckor och fan att du inte är hemma då än Carro, våra onsdagsutgångar jöö! Godnatt Sverige!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Kommer att sakna dig med. Väldigt mycket. Nu pausar jag krogluder livet lite. Klickar på play den 19 dec. Ooojjaa !

PUSS HJÄRTAT !

2008-11-30 @ 23:56:04
URL: http://carolinec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0