i hate sundays!


Det är redan söndag och jag har stans ångest över att jag ska jobba imon, klockan 6 på morgonen på köpet! Det är inte okej. Jag är sjukt trött, det borde jag inte vara, mamma väckte mig halv två idag :/

Gårdagen var mycket till en början och helt okej när vi kom in till stan! Det började Gökboet där vi hade nån slags 5-kamp med olika grenar och vi var uppdelade i två lag! Vi började med min favorit, sumodräkterna (haha) man hade på sig skitsnygga stor och tunga dräkter och så skulle man antingen få ut sin motståndare utanför ringen eller så skulle man välta den, försten till 3 vann, och jag slog min motståndare med 3-0 visst är jag grym!! Sedan efter det var det toarace, man fick sitta på en toastol och köra en bana, man körde själv men möttes två och två, den som hade bäst tid fick poäng, även där slog jag min motståndare i tid, trots att jag sög, haha! Sedan var de sån tjur ridning och även där slog jag min motståndare i tid! :) Även om jag bara höll med en hand och hon två, men våran dumma lekfarbror sa att tjejerna fick hålla med två händer och killarna med en precis gången efter jag hade ridit! Iallafall, efter det blev det foosball spel ni vet med sånna pinnar med gubbar på som man styr, där var vi gubbarna. haha. Sedan gjorde vi laserdoom. Ja sen var det bara att srressa in i duschen  och klä på sig, sminka sig hann man inte där. Det blev senare än väntat så jag hann inte ens platta håret, var otroligt onöjd med mitt hår igår! :( Sen åkte vi iallafall in till stan och gick ut till två olika ställen. En helt okej kväll för övrigt, men den kunde vart bättre och jag tycker lite synd om dig Emelie. Men tack alla för ert sällskap!



Nu kallar duschen, egentligen orkar jag inte men jag börjar ju sex imon och då orkar jag inte hoppa in i duschen så tidigt på morgonen. Så nu blir det duschen sen blir det One tree hill <3
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0