jävla kukfitt-hora!


Får man säga så till någon, är inte det kränkning? Då undrar jag, vilket är värst kränkning till någon som har stulit en bil, eller att stjäla en bil? Det är precis det jag har blivit utsatt för, min bil har blivit stulen, förmodligen inatt! Är så jävla arg att jag inte kan beskriva med ord, hur jävla puckade är folk? Dra åt helvete! Vad är vitsen med det? Är ju inte precis som om personen(erna) hade tänkt att ha den som sin personbil, folk stjäl ju bilar pga. adrenalinkicken och för att visa sig vara lite fräck! Ne, jag vet inte vad jag ska säga. JAG SPOTTAR PÅ ER!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi hörs inte sen, ha en jävligt bra fortsatt kväll.
Imon ska jag dränka min aggrisivitet i alkohol och utgång!!!

Kommentarer
Postat av: marcus

Vad jobbigt :O

tror inte jäkla kukfitt är en kränkning..



men hora är.. :S

2008-11-26 @ 16:27:11
URL: http://mktbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0