let it snow


Idag har det snöat en del här i Göteborg, ganska mysigt faktiskt. Min dag på jobbet idag har vart till min stora förvåning helt underbar. Riktigt skön dag, fick liksom en liten påminnare om varför jag jobbar med barn. Allt har vart bra hela dagen, barnen har vart helt urgulliga och jag och mina kollegor har haft humöret uppe hela dagen och inte stressat någonting. Önskar att det var så varje dag! Så när det var mellis idag så hade jag precis vart ute med ca sju barn så säger jag "åh, vad gott det hade vart med chai latte nu!!" så säger min kollega "ah, men vänta lite, de fixar jag!" Jag fattade nada, men hon sätter på spisen och gör chai latte, hur gott som helst och faktiskt i klass med espresso house chai latte, nästan godare pga att den va mindre fettig! Smakade lika gott + mindre fett helt perfekt ju!


Nu är jag hemma och ska snart äta lite middag, känner för en stor fet sallad med italiensk dressing till, får se om jag orkar fixa det. Känner mig lite lat :) Blev helt överlycklig nu också när jag såg att dom har börjat sända Laguna beach idag igen nu på MTV, säsong 1 och avsnitt 1 var det till och med, synd att jag missar det imon för jag jobbar den tiden. Men de gör inget för ja har sett det massa gånger. Det var LC's goda dagar i Laguna beach, jag kan knappt stå ut med att kolla på henne i The hills, jag vet inte varför, men jag hyser agg mot The hills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0