så jävla söt

Är helt kär i denna helt underbara reklamen! Så himla söta hundar..



Får väll även passa på att säga hej så här i reklampausen av Desperate housewhifes :) För direkt efter den så blir det att nana kudden om jag inte ser ett till avsnitt av OTH :/ Ska upp 04.50 imon, pust och stånk. Men sedan när jag slutar 13.00 imon ska jag in till stan och fixa naglarna :) Änna dags för det nu, glittermanikyr blir det, vet inte vilken färg än bara, men det får ni se imon! Längtar redan efter min frukost, haha, äntligen Subs (godaste brödet) och té. Fan, jag är änna hungrig, men jag får inte äta nu ändå. Klockan är för mycket! Ne nu får jag sluta. Godnatt på er. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0