Tom Kaulitz


Måste faktiskt erkänna att Tom Kaulitz i Tokio hotel är lite smått het, eller ja, söt iallafall!! Vad skönt det kan vara med en vit helg ibland, inte ens ett glas vin har jag druckit, (nu förklarar jag mig nästan med en alkoliststämpel men nej) jag är bara inte van vid att ha en hel lugn helg, är minst en dag jag festar! Rätt så stolt över mig själv. Sen har det vart riktigt skönt att bara vara, men jag måste erkänna att det har vart jävligt tråkigt. Finns inte så mycket annat att göra, som idag, var uppe hos Martina och kolla Mamma mia, men hon somna ju i mitten så när den va slut gick jag hem och nu sitter jag här medans alla andra festar :/ Så idag suger det lite.. Men men, jag kan ju kolla lite på One tree hill och sen somna och vakna helt inte bakis imon! Då kanske jag till och med kan passa på att träna (who am I kidding) eller ja, iallafall sola. Fan, jag vill vilja träna, men jag har inte viljan, då ska jag ju inte göra det! Men jag känner att jag måste för kroppen blir inte fin av sig själv. Måste hitta min grej liksom, men det känns som om att de börjar bli lite sent för det nu! Ångrar något kraftigt att jag slutade med latin-amerikansk dans! damn it, smällar man får ta!

Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0