Börjar turen vända?


Hejsan!!
Nu var det ett litet tag sen jag skrev, mycket och ingenting har hänt! Jag har fått tillbaka min bil föressten :) Mycket glad är jag för det. Jag har bara världens tur just nu. För det var en man som ringde och sa att min bil stod på hans parkeringsplats i Munkebäck och då fråga pappa om den var misshandlad på något sätt, då svara han att den såg hel och fin ut! Vilken jävla tur va? Det enda som va sönder på den var tändningslåset så de är bara det som ska fixas! :) Hur glad som helst. Det gjorde min utekväll igår mycket roligare. På tal om den, så var det en lyckad kväll igår, förutom några små duster, men de va en skitsak egentligen!

Vi förfesta först hemma hos Carro med ABBA-singstar, sjukt skoj. Bara att jag tycker att de va väldigt dåligt att dom inte hade "honey honey" eller "lay all your love on me". Sedan åkte vi till min kusins lägenhet i majorna och fortsatte förfesta och satte på "Det bästa med Björn Gustavsson" och satt och tjöta sedan åkte vi in till stan och hamnade på Deep. Ja, en kanonkväll helt enkelt.


singstar


jag och kusin på Deep

Fan,
du är jobbig när du gör så.
Jag tycker inte om otrohet alls. Men är det sant eller falskt?
Det är en gåta. Men fan, hur fan ska jag kunna veta vad som är sanning?!
Upp till bevis.
Nu ska jag gå till solariet alldeles strax, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0