äntligen fredag


vilken helt lugn dag, helt fantastikt, har varit superkul idag och då har vi ändå vart inne hela dagen. Barnen brujar vara helt sjövilda på eftermiddagen om dom inte har vart ute, men idag, vilken dag. Om det hade vart såhär varje dag hade jag lätt velat jobba på förskola i hela mitt liv. Men det går upp och ner. Känns förjävla tråkigt att inte få vara kvar, men hör här nu att dom kämpar för mig och klagar till cheferna :) vilka kollegor va!

Nu har jag precis skrivit ut nya scheman och är påväg hemmåt, ville bara in och skriva snabbt om jag inte hinner sen. Är helt ensam idag, mamma är på Ullared tills imon och pappa fiskar hela helgen. Avskyr att sova ensam hemma. Får tvinga hem någon till mig. Haha trevlig fredaskväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0