fortfarande bakfull


Åh, att mina bakfyllor sitter i ända fram till kvällen nuförtiden är sjukt segt, speciellt nu när det är söndag, så ska man jobba imon liksom. Tur att de är studiedag så jag är ifrån barngrupp iallafall, inte så kul annars! Höstlov är det ju nu också vilket förhoppningsvis innebär mindre barn. Då hinner man göra så mycket mer saker istället för att leka polis!
Nu har jag tagit en liten paus från mitt OTH tittande med en kopp té. Är så inne i de nu, har precis börjat kolla på säsong 3, fjärde avsnittet. Nu får fan Haley och Nathan bli tillsammans igen, men de börjar gå mot rätt väg iallafall! Gårdagens smink tog jag bort nyss också, grymt gott att få bort den skiten. De är så jävla äckligt att sova med smink, men har inte orkat ta bort de förrän nu. Nu ska jag fortsätta kolla på OTH sen nana, är sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: ERIK

Ja visst är den! :D

2008-10-27 @ 11:18:31
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0