god morgon... eller?

Vaknade för en stund sedan, har sovit i två timmar om inte mer, gud va skönt! Det behövdes. Men jag är fortfarande hur trött som helst, vilket är bra, för snart ska man ju sova för natten, ska upp och göra iordning mig snart, sen ska jag kolla på sex and the city ett eller två avsnitt sen ska jag nog kunna somna igen.

Varför kommer inte mina UGG's för från leverantören? Måste maila, dom ska ha kommit nu! Annars funderar jag på att avbryta processen och köpa ett par från www.asos.com dom är sjukt snygga! Aja, ska maila han nu, sen gör jag mig iordning. Blev ingen powerwalk idag! :( Tar det på måndag då, Carro är ju så sjukt lat så de finns inte :P ont i fötterna, tss. Hade du ingen bättre bortförklaring. hehe. Nä nu gäspar jag för fullt här, godnatt gott folk. fan vad gött att det är fredag imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0