god morgon


Vaknade för en stund sedan och åt lite god helgfrulle. :) Gick och la mig en stund sen igen, perfect in time for Mami inc. Asså när man ser det blir man ju sjukt sugen på att tatuera sig igen, men jag måste komma på den bästa som ska sitta på rätt ställe. Jag vet vad jag vill ha och jag har tre stället att välja mellan, jag vill ha en älva som sitter på höften eller ryggen/axeln eller i ena kanten av svanken. Vi får se vad det blir, hittade en sjukt najs bild för ett tag sen.



är den inte sjukt snygg??!

Jag har ju redan en tattoo, men de är så sant som alla säger, man nöjer sig inte med en. Så är det i många fall iallafall. Till vintern blir det dags för min andra tror jag. Vi får se med pengar och fall jag har hittat någon bra! :)



här är min tattoo när den precis är nygjord fast bilden är tagen från en konstig vinkel så den ser lite konstig ut, men det där är min lilja iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0