Hii me!


nu är jag jag, den fula utväxten är borta nu. Men jag hör fortfarande allas röster i mitt huvud, typ: [suck] "När ska du bli brunhårig igen Alle?" Så länge jag har kämpat för denna färgen, så mitt svar är när jag har tröttnat, men jag måste erkänna att jag börjar tröttna lite nu faktiskt. Men de blir inte förrän nästa höst i så fall som jag gör det brunt igen och då vet jag exakt hur jag ska ha det, jag och min frisör prata lite om det nu idag och vi är verkligen överens om allting, hon är verkligen den bästa jag nånsin har haft och jag tänker inte gå till någon annan sålänge hon jobbar med detta! Nu tänkte jag att jag ska fixa mig lite att äta och sen kolla på lite "sex and the city" sedan ska jag ju vara barnvakt ikväll. Ser fram emot det lite faktiskt. Dom är ju så söta tjejorna, men jobbiga. Yes, vi höres senare. Tack CT för att du ställer upp ikväll, a lot of love to you.

 

Yes, här har ni mig i tre olika varianter, bild ett är så jag ser ut idag, tagen idag till och med, bild två är jag brunhårig som ni ser, detta är nog för fem, sex år sedan haha long time ago, sedan bild tre är jag svarthårig och det är tre år sedan ungefär, men så ser jag ut i alla tre olika? Vilket tycker ni är bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0