mysig slappkväll

Ja, min dag har inte vart så spännande. Har vart bakfull i princip hela dagen, körde mamma och pappa in till bion vid sex, sen hem kolla lite på tv, käkade, sen ringde Linda och kollade om jag ville med hem till Emelie och kolla på film. Kunde inte motstå de erbjudandet! Precis vad jag behövde idag, tänkte sitta hemma och kolla på film eller one tree hill från början, men sen kom jag på att de skulle vara tråkigt att sitta helt ensam en lördagskväll. Vi såg nån film med Jake Gyllenhal och Reese Witherspoon, kommer inte ihåg vad den hette, helt okej, jävligt seg under hela filmen nästan, men till slutet blev det lite spännande. Och nu sitter jag här och ser "I samlarens spår" har aldrig sett hela den faktiskt, den verkar ju vara hur bra som helst, måste se hela den snart!

Imorgon blir det kungsmässan med mamma, syster och moster, ska bli trevligt. MEN jag får inte shoppa mycket. Får bli en fynddag imon :) Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0