nails done!


Gött att sluta tidigt idag, känner att jag har hunnit med att ha en fritid idag, annars är det ju bara hem, äta middag, kolla på tv sen lägga mig. Men idag har jag vart i stan och fixat naglarna :) äntligen. Rena renoveringen på dom blev det. haha. Sen träffade jag Carro så gick vi hit och började kolla på Atonement (försoningen) kollar la klart på den sen, men nu är det middagsdags för båda två, tajmat och bra! Ska äta pannkakor idag, mumsmums. Det var inte igår man åt det. Sen får vi se vad vi hittar på senare, beror ju på vad Göteborg och folket har att erbjuda idag :)




Här har ni mina snyggingar som blev fixade idag, är ju naturlig förstärkningmina egna naglar med lite glitterlack på för att göra dom lite roligare, men nästa gång blir det glittermanikyr och gången efter det nyårsnaglar :)

Kommentarer
Postat av: Mischa

Svar: haha jag håller absolut med! :D

2008-10-16 @ 19:08:37
URL: http://www.miischas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0