ny design, IGEN


Är fortfarande inte hundra% nöjd! Men jag lär mig mer och mer i Photoshop, otroligt skoj tycker jag. Imon är jag tidig vilket innebär att jag börjar kl. 06.00, sådär kul. Men jag slutar 13.00 de är göttans. Då ska jag in till stan och få mina naglar gjorda, äntligen, har inte gjort sen Grekland! :/ Har ju vart sjuk eller haft möte på senast bokade tider. Men imon äntligen. Fast jag kommer skämmas fett mycket när jag langar fram mina händer på bordet, naglarna är inte vackra nu, men de är ju därför jag är där!

Nä, som sagt upp tidigt imon, vilket innebär att lägga sig tidigt så jag måste hoppa in i duschen nu och sen börjar Desperate housewhifes och efter det ska jag nana. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0