pust

Vad tråkigt det är att söka jobb, men nu har jag sökt ett av dom. Väldigt tjeckt hade dom det, där i annonsen så kunde man klicka på en länk så kunde man skicka en ansökan direkt via en sida där man skrev in uppgifter, tidigare jobb, utbildning, refenser, personligt brev mm. Då slipper jag skicka det med posten, gud va skönt! Men samtidigt, om jag skulle få den chansen skulle jag både bli lättad och inte lättad. Klart jag vill ha ett jobb, men helst med kläder, fast de är ju rätt skönt att veta att om jag skulle få det så har jag ett fast jobb så kan jag bara fortsätta att söka och söka i butiker tills jag får det jag vill ha och då säger jag upp mig från det andra! Men jag hoppas fortfarande på de på Kappahl till jul, alltid en början. Hade vart sjukt skoj, vill verkligen. Snälla, kan jag någon gång i mitt liv få något jag vill? Fast helst vill jag ju ha, ah. Man kan ju alltid fortsätta drömma!

YES, nu ska jag se några avsnitt av sex and the city säsong ett som precis blev klart, sen kommer DH 21.00 iiiiih. Fan vilken soft kväll. Men nu måste jag äta. Fan tidsgränsen för mat i min mage har passerat, men jag har ju fan inte käkat middag, slutar ju kvart i sex, ska jag hinna hem och äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0