storstäd


så, nu har jag städat och fixat och donat i mitt rum, det behövdes verkligen vill jag lova! Å nu tänkte jag hoppa in i duschen snabbt men jag ska bara bränna klart min skiva först. Sedan ska jag och Carro åka och köpa chai och sen åka och titta på handboll vilket jag bara tycker är "såå kul" men men vad gör man inte för sina vänner? :P

Tack CT för barnpassningen med mig igår, var väldigt trevligt, men ja tänkte att vi skulle få en stund för oss själva när alla hade somnat men Filippa somnade ju inte förrän två halv tre :O Jag somnade också och vaknade när syrran och Christian kom hem lite efter tre. Sen åkte vi hem så jag somna inte förrän fyra kanske. Trodde att de skulle bli en relativt lagom tidig kväll, men nej nej. :) tack igen ct, mycket snällt av dig!

Dagens låt(ar):
Celine Dion - Alone
Anders Johansson - Alone
dom är så sjukt grymma båda två, de är ju likadana men
det är nästan att ja inte kan bestämma vilken jag tycker är bäst,
fast självklart slår ju Celine Dions Anders Johanssons röst på långa vägar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0