tjugoårs firande


Ja, igår firades Malin på sin tjugoårs dag. Mycket lyckad kväll faktiskt, tack för detta!
Började i Kärraton (en lokal vi har i området) och sedan strax efter elva fick vi skjuts in till stan mot Park Lane, verkligen jätteskoj, stämningen var på topp och alla var glada och taggade. Hände egentligen inget speciellt, blev mycket dans, tjöt och alkohol. Sedan som alla andra gånger går natten mot sitt slut och vi drar och käkar lite på donkan och sedan taxi hem till Malin (blev mycket vel och ramlande där emellan) och satt och dega en stund sedan somna vi. Haha två fick sova på golvet i köket, haha Malin var ego och hade sängen själv (haha) och jag fick dela på soffan.

Sov inte alls mycket inatt, vaknade jättetidigt i morse + att man skulle dra tillbaka tiden i en timme och kunde verkligen inte somna om på en timme eller nått, de var otroligt jobbigt. Sedan har det mest vart bakfylla och deg idag hos Malin och så kom pappa och hämtade mig för en stund sedan, så jag kom precis hem. Han är så snäll min papii.

Bilder tog jag inga igår, glömde kameran, men Emma ska ha massa bilder, haha alltid kul att kolla på dagen efter! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0