Tröst shopping


Idag har lönen kommit och då blir det tröst shopping, känner mig inte så glad idag och det har jag inte gjort på närmare en vecka nu. Jag kommer in i min svacka igen, inte skoj. Då är shopping faktiskt det ända som hjälper, eller lite kärlek, men vem fan ska ge mig de? Så shopping överväger en aning mer. Och fall jag inte skulle hitta de byxorna eller skorna jag har spanat in idag så kommer jag bli fruktansvärt arg och besviken och säkert köpa något annat onödigt, bara för köpandets skull! Sån är jag! Kanske ska träffa Carro sen, fast jag vet inte om de blir av, men det hade vart trevligt faktsikt.

Ja det var allt för mig nu, nu är jag sjujkt hungrig.
Visar sen vad jag har inhandlat! :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0