USCH!

Fy, idag på jobbet var det ett barn som spydde under mellanmålet, är ju ingen hobby att torka upp spya typ, men men, det måste ju göras, det värsta är att det är magsjuka. Var ett annat fall igår också! FAN om man åker på det. Inte okej. Känns gött att vara hemma nu. Är helt slutkörd idag, fiifan. Ska nog bara softa, men jag är så jävla gottesugen, men vi har inget gott hemma. Fan måste börja med pointsen igen nu, vågen börjar visa högre siffror nu! Är sjukt sugen på kärleks-mums, glass och godis :S

Blir nog några one tree hill avsnitt för mig nu. Sen kommer idol och sen finalen av so you think you can dance :) Kvällen är räddad, imon börjar jag sju, men måste vara på jobbet lite innan, har massa grejer att fixa, det kanske bara är jag som är ordinarie på avdelningen imon, känns sodär kul. Skönt då att sluta tidigt + att det är after work imon en sväng med Carro, ska bli najs. En öl hade suttit jävligt gött, eller två, varför inte fem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0