Vila i frid!


äter jag nu, satt som handen i handsken! :) Som jag nämde i de förra inlägget så skulle jag göra lite tröstshopping till mig själv idag, skorna blev de dessvärre inte med lite eftertanke, har inte bestämt mig än hur jag ska göra med dom. Sjukt snygga stövlar asså, men ja kommer ju halka varje gång de regnar ute. haha. Byxorna hittade jag, fast jag trodde dom har höga i midjan, men så var det inte :( dom hade vart mycket snyggare så! eller ja, snyggare iallafall.


Är dom inte snygga?!!

Resten av kvällen blir det fortsättning av mitt OTH tittande, är helt fast nu. Man relaterar så mycket till dom och känner igen sig i de flesta lägen. Usch, inte bra att titta på de egentligen för mig, men men.



H&M's vårkatalog kom hem i brevlådan idag också, kikade igenom lite snabbt förut men nu ska jag ta mig en noggrannare titt! :) älska älska älska.

Idag måste jag tyvärr avsluta mitt blogginlägg med lite tråkiga nyheter! Min mamma kom in till mig förut och sa att morfars bror Johnny gick bort inatt. Han var så ledsen stackars morfar, men det är allas tur nån gång, ingen slipper undan. Nu låter jag säkert lite egoistisk, men jag är glad att jag inte kände han mer än vad jag gjorde samtidigt som jag är ledsen för det, men jag skulle nog inte palla att förlora någon i nuläget när jag redan mår som jag mår. Johnny var en riktigt gó gubbe, men jag har inte sett han sen jag var liten, har bara haft telfonkontakt med han, hans humör var alltid på topp. Hoppas du har det bra där du är nu. Vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0