fan va sjuka människor det finns

fyfan, vilken jävla dag på jobbet. Är helt jävla slut, ska fan sova en stund snart, orkar knappt hålla ögonen öppna, redan nu! Ungarna har vart makalösa idag, faktiskt. Har fått mig ett och annat spel, ibland undrar man hur......... ah eller nä!

Läste i GT snabbt när jag kom hem (var ju tvungen att läsa om "idolbråket") Iallafall så slog jag upp fel sida och där stod det om dom kannibalerna i Ryssland, som mördade ungdomar i 16 och 17 års ålder (de själva var inte äldre än 20) med 666 knivhugg och sedan styckade vissa bitar, sedan kokade dem och åt dem! FAAN vad sjuka människor! Hur fan kan man komma på att göra mågot sådant? Äh jag blir vansinnig när jag hör sånt. Dö och ruttna i helvetet!

Måste skänka en tanke idag till alla offer från WTC, är ju sju år sedan idag. Ska även skänka en tanke när vi ändå är igång till Anna Lindh och barnet som blev mördat på en förskola för fem år sedan! Världen är sjuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0