Fortfarande sjukt glad.

Är fortfarande lika glad som igårkväll när mejlet kom att jag hade vunnit auktionen på min nya väska =) Weei. Allt börjar vända sig för mig nu och inte längre emot mig. Hoppas bara att de kan göra de på alla olika sätt. Speciellt pengar, fast de är ju mest upp till mig. Jag måste lära mig att spara!

Nu sitter jag här hemma min sista dag innan jag kan gå tillbaka till jobbet, GÖTT. De är så jävla tråkigt och segt att vara hemma. Äntligen kan jag göra det lättare för mina kollegor, känner mig skitdum när jag är hemma (visst jag är sjuk kan ju inte göra speciellt mycket åt saken) det känns som om jag lämnar dom i sticket, hoppas verkligen inte att dom ser det så! Jag känner för en powerwalk ikväll, är du på eller Carro? Eller är det för tidigt att gå ut? Äh, vafan jag är ju frisk och jag har en nedrans otur om jag skulle bli sämre igen, haha.
Imon blir det afrikansk restaurang med jobbet, ska bli spännande de har allt från kyckling, antilopp till krokodil och struts där. Haha, jag kommer nog fega ur och äta kyckling, jag vet, jag är en mes. När det gäller mat iallafall.

Nu sitter jag här med min kaffe och ska kolla på One tree hill nu, så vi hörs senare, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0