god kväll

Varför är det alltid utfrysning och skitsnack bland tjejer, det är de alldeles för ofta, det ska inte ens exitera, sköt ditt eget! Okej, jag är ingen ängel själv, men nu har jag en som jag tycker om som antagligen kommer försvinna efter detta. Hon har inte gjort något fel, alla andra, men hon kan inte vara kvar, för dom slutar inte! skam.

Nu har jag precis käkat klart och jag är så jävla mätt, känner mig riktigt fullproppad och fet nu! Dags att börja med points igen? Ja tack, jag kan inte dalta såhär fram och tillbaka med det, för då blir jag ju aldrig nöjd, så nu ska jag nå mitt mål och hålla vikten. Good luck!

Idag har jag tatt en sväng förbi backaplan med Carro, mycket trevligt. Vi sa innan vi åkte att vi INTE ska shoppa, hur slutade det tro? Jag var duktig, köpte bara ett par leggings, efter att ha hängt tillbaka två plagg enbart för ångest med pengar! Carro köpte jeans, halsduk och en skinnjacka! Ah, de går inte att bara "kolla" i butiker, inte om man heter Alle ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0