God morgon

Äntligen sitter jag här och kan snart gå till jobbet igen, känns skönt. Slippa vara hemma och tråka. Jaja, idag ska jag äta på afrikanks restaurang med jobbet för en kollega har fyllt 60. Ska bli trevligt, får se vad det blir sen, kanske utgång, fast då blir de med vänner :) We'll see. hoppas de börjar ge med sig nu för mig!

Efter jobbet blir det en sväng till backaplan och H&M, måste köpa mig ett par strumpor, om jag hinner och orkar. Jag får se. Nä, men nu ska jag väll fixa mig de sista och sen bege mig till jobbet. Trevlig helg på er alla.
 
Måste bara säga, hur fan tänkte juryn i idol igår? Dom skickade ju vidare vissa som är helt kassa och skickade hem folk som var otroligt duktiga, nu syftar jag främst på hon Erika, helt underbar röst som gav mig grova rysningar! Även hon Alexandra, hon var också helt sjukt bra och alla av tjejerna som kom med är verkligen inte helt sjukt bra.. ååh, jag blir så frustruerad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0