helgen är redan över

Äntligen fungerar mitt internet, det har inte fungerat på hela dagen, eller ja, igår kväll och i morse, har ju inte vart hemma mer. Men nu funkar det äntligen.


Det går alltid extra fort när det är helg, suck. Men men så är det!
Helgen har vart otroooligt soft, ingen utgång för min del, SKRÄLL. Blev mys hos Carro x2 i fredags, filmkväll hos Emelie igår och OC maraton hos Carro idag, kom hem för en halvtimme sen, har sett på 8 avsnitt irad, hehe och på lördag ska vi köra ett 24-timmars maraton på OC hehe.
Äntligen är biljetterna fixade till Hed Kandi på fredag, ska bli jävligt ball. Askul att min kusin också ska med. Ser fram emot det, men de är ju sånt tennis-tema och jag har ju ingen piké eller tenniskjol och jag tänker ju inte köpa kläder bara för det. Så jag kör nog på min stil, tråkigt tycker jag faktiskt för jag älskar tema-fester... å på tal om tema-fester så har jag och Carro ett projekt, men det är inte förräns de är jultid. Något att se fram mot såhär nu den den tråkiga hösten och vintern kommer.

Ikväll blir det film eller så ska jag nog kolla lite mer på OC. hihi. Man blir ju bara så fast i det när man väl börjar!


oooh yes, I like it, a looot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0