Inte min dag

Idag har jag en dålig dag, fast ändå inte. Har vart sjukt känslig hela dagen, ja kan räkna på flera fingrar för hur många gånger jag har gråtit idag. Det är i och för sig skönt att ha sånna dagar ibland, men inte idag. Jag är extremt känslig. Det sjuka är att jag kan inte komma på varför, de brukar jag göra annars, men kan inte komma på nu. Men något är det ju!

Har haft mys kväll med Carro idag, åkte in till centralen och köpte chai sedan hem till ICA och köpte grönsaker med dipp sedan hem till henne och kollade på Skönheten och odjuret, de va inte igår man såg en disneyfilm från sin barndom. Va riktigt skoj och mysigt faktiskt, Carro somna iofs ett antal gånger, haha jeje hennes förlust! Den lipade jag i flera gånger också, tre gånger om jag minns rätt. Varför? Har aldrig gråtit till den förut!? Jaja, ny arbetsvecka och när den är slut kommer lönen, göttans. Jag ska sätta på vänner nu och sen nana orkar inte med denna dagen mer. Natti natti

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=125497
Gå in här och bli medlem och få gratis smink, lätt som en plätt.
Vem tackar nej till det liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0