nu är de nog

Nu har jag gått upp ett kilo i vikt. HJÄLP. Det går så sjukt fort att gå upp i vikt, men ner är som ett race med sköldpaddor! Jag ska hålla min vikt i balans nu och käka points till jag har gått ner fyra kilo vilket är mitt nya mål!
Min dag på jobbet idag, pust. Vill inte ens prata om de, kommer göra allt för att lämna jobbet bakom mig så fort jag stänger grinden efter mig. Kommer aldrig orka annars, min hjärna måste fan vara i högvarv nu, är helt slut. Trött som fan, visserligen är klockan 23.10 men ändå!

Imon äntligen kommer dagen jag längtat efter, de är fredag därmed helg vilket innebär HED KANDI! wohoo..
God natt alla söta, vi hörs på lördag, kommer inte hinna blogga imon för jag kommer vara superstressad, slutar 17.00 och ska vara hos Carro 19.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0