skriver från nya datorn

Nu är min nya dator äntligen fixad och allting fungerar! Ska ta en sväng till Carro strax och kolla på "All the boys loves Mandy Lane" hoppas den är något att ha och att jag vågar gå hem själv sen. Men samtidigt känner jag mig så jävla seg så frågan är om jag orkar, men jag tror inte jag vill sitta hemma och sega idag, så de blir nog film ändå!
Låång jobbdag idag, hade ju kvällsmöte också fram till 19.00 vilket jag hade glömt, suck. Tur att jag börjar sent imon igen.

Har insett nu att det får bli promenad till jobbet imon även om de regnar, oljan är snart slut i bilen. Aja, men det är ju alltid nyttigt med promenad och ganska skönt faktiskt. Näe, nu får jag börja dra mig. Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0