sugen som satan!

Nu är jag hemkommen från Carro från en mycket kass film, som jag nämde i förra inlägget. Se INTE den! Sjuk film, sjuk handling, sjukt slut. Men som alltid är de lika trevligt att träffa Carro faktiskt! Får alltid långa och trevliga pratstunder, känns som om att hon är på samma nivå som mig och vi hittar alltid något spännande att prata om, känner att jag verkligen kan vara mig själv till hundra procent med henne i alla lägen!

Iallafall stod och funderade när jag borsta tänderna att jag gärna skulle vilja göra en tripp tillbaka till Köpenhamn, fast helst på senvåren denna gången istället för vintern! Så jävla grym stad... Bodde på 5 stjärnigt vandrarhem (high class faktiskt riktigt najs) för bara 600:- (danska) för tre nätter, med fem minuters promenadavstånd till stan! Åh, vill tillbaka. Ska börja spara lite nu så jag har råd med både Köpenhamn och Grekland nästa sommar! Riktigt sugen asså!
Nä, nu missar jag för mycket av sex and the city, sen blir det vänner eller CSI, men de är NY och de är inte lika bra, sen till sist blir det att nana kudden!

Godnatt gott folk vi hörs imon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0