what the piiiip??!

Okej, fick chockerande besked idag, två stycken till och med.. Två släktingar till mig har dött, eller ja, en av dem är inte nån släkting utan min farbrors ex, iaf hon har gått bort i cancer och hon fick beskedet i juli. Även pappas kusin har gått bort, men vi ska inte gå in på hur! Vila i frid.


Kom nyss hem från biografen, har vart och sett Patrik 1,5 och har nog inte garvat så mycket på en och samma gång på länge! Jag lovar er, helt klart värd att se. shh, men jag grät faktiskt lite också.. Så nu sitter jag här hemma och det är rena rama julafton, har fått tre kataloger idag H&M, ellos och josefssons. Kommer som vanligt säkert bara beställa från H&M, men man vet ju aldrig förrän man kollat! Sen klockan 22 blir det Magnus betnér time =) Godnatt Sverige..

Längtar till fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0