Heartbreaktown


God morgon!
Idag mår jag inte så bra, det blev kanske lite väl mycket av det goda igår! Men det var en trevlig dag i övrigt, kändes som en riktig sommardag, halv 12 åkte vi mot Skärhamn och skulle käka glass som resulterade i en halv special istället, sedan åkte vi vidare mot Orust till Karolinas land och åt tårta, mysigt. Sedan gick vi mot bryggan och Karolina och Philip badade. Usch, fyfan vad kallt det måste ha vartit. Vid 5 tiden börjar vi röra oss hemåt och planerar en grillkväll och bara chilla hos Carlsson's och så blev det. Det kändes som en riktig sommardag igår, den var hur mysig som helt och det finns massa fina bilder på Mias och Karolinas kameror, dom ska jag försöka få idag om jag hänger med till Karolina, vi får se lite på hur jag mår sen, är som sagt inte alls tuff idag!


Skärhamn


halv special


Orust


grillat är gott.


sedan började alla ölspel och då gick det bara utför!

Dagens låt: Nina Kinert - Heartbreaktown
sjukt bra låt som spelas om och om igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0