Spending money


Jag har gjort det igen, ja shoppat alltså. Inte bara det, utan även träffat min under bara Linea / Moa, det var så himla längesedan vi sågs! Synd att jag inte hade med mig kameran, då hade ni kunnat få se hennes söta ansikte!


denna snygga kom hem idag på posten från www.glitzy.se


väska från Zara


jeans från H&M


ytterligare byxor från H&M, visst va dom nice!

Nej, nu börjar Desperate housewhifes, vi hörs imon. Btw så känner jag mig sjukt stressad och förvirrad, jag stressar upp mig i onödan för massa saker imon och så mycket har jag faktiskt inte att stå i. Jaja, jag antar att de är penga stress, att över hälften av lönen kommer försvinna imon (de är resan som ska betalas in, så de är ju egentligen positivt!) sen så ska jag ha utvecklingssamtal imon också, wish me luck, jag är gaaanska nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0