Tja allihopa


Dagens låt: Darin - runaway
Åh, vilken go segis dag det kommer bli idag! Ska alldeles strax åka till Allum med mamma och kolla runt lite, hon har tjatat jättelänge om att åka dit, så idag känner jag att jag kan ställa upp! :) Ska se om jag kan fjäska till mig ett (två) par jeans som jag har spanat in! Kommer inte så långt med mina 250,- som jag har kvar, det är illa. Jag vet inte vart dom har tatt vägen riktigt! Sedan får det nog bli en städning av mitt rum, känns som om det är dags att rensa garderoben snart! Jag vill göra om den lite, den är så himla bökig, måste bara komma på något bra! Jag skulle vilja ha en walk-in-closet!!


Jag och Michan yesterday

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt skicklig fotograf! :)

2009-04-13 @ 21:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0