work.


Nu sitter jag på jobbet och bara väntar på att tiden ska rinna iväg! Ska iväg sen till Carro, måste låna pappas bil då eftersom att min fortafarande inte har vinterdäck! :/ Var änna längesedan jag träffa Carro nu, över en månad sedan iallafall. Har så mycket skvaller, haha. Ladda upp med kaffet :) Nu får jag väll fortsätta jobba i en timme, sedan är det dags att rulla hem!

Jag tycker det är konstigt, ingenstans kan jag hitta en bild på mig och Carro tillsammans, ändå har jag känt henne sen två års ålder. Jo, jag vet en bild, fast den är borta för längesedan, då kanske vi va 13 år ungefär. Jaja, jorden går inte under för det! Nu är det bara 12 dagar kvar tills Emelie och jag åker till Teneriffa, guud så skönt det ska bli!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0