det återstår att se


Jadu, hektiskt dag idag, kom försent till jobbet i morse, men de var bara lite. Sen när jag slutade var det att åka iväg direkt, pappa var så snäll och körde mig och Carro. Vi har gjort en sak idag men det är (nu citerar jag Anders) "superhemlis" och det gick bra, vad jag tycker iallafall. Har i och för sig ingenting att jämföra med eftersom detta var första gången för båda! Imon får vi svar, positivt/negativt, vem vet!? Ni kanske får reda på det imon, om det är positivt, hoppas. Men vi får se. Håller tummarna iallafall. Kan du lista ut vad det är kanske? Jag säger ändå inte om du gissar rätt, haha! Återigen dags för One tree hill, sedan blir det nana. Ska upp innan tuppen imorgon!

Carro, nu åker du ifrån mig igen, denna gång till Thailand. Kommer sakna dig, men jag ser ju ditt söta nylle igen om två veckor, hoppas dom går fort. Men jag tror jag klarar mig, är ju redan sjukt taggad inför kommande helg.


Kommentarer
Postat av: carrii

jag tror jag vet vad det är... :)

2009-01-19 @ 22:36:57
URL: http://caarroliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0