dom är mina


Ja, då har jag införskaffat mig ett par nya skor, dessa som ni ser här nedanför fast i svart. 511,- på tradera. Egentligen var det inte meningen att jag skulle vinna budet, utan jag la det mest för skojs skull, trodde verkligen inte att jag skulle vinna det. Men jag är glad ändå. Börjar bara få lite ångest och undrar hur fasen jag ska ha råd med allt i februari månad när det ligger till såhär:

- Mina kläder från H&M kommer på tisdag, ca 1700,-
- Lånet från banken dras, ca 2300,- (observera att detta är sista betalningen, yeey)
- Skorna ska betalas 571,- inkl. frakt
- Jag ska lägga undan minst 3000,- i fickpengar till Teneriffa
- Det kommer bli utgångar för kanske 1500,- sammanlagt
- Jag ska till Emina och slinga håret ca, 750,-
- Jag ska göra en bikinivaxning, ca 300,-

Sorry mamma och pappa, era pengar får vänta till nästa månad.
hur fasiken ska jag klara mig?

Klicka för att visa Megabild! ~ Bruna GLADIATOR Pumps~ 8,5

Jag har även kommit på en ny tattoo som jag ska ha. Weei, ska bara tänka lite mer och finslipa den lite, sedan den kanske kommer redan i mars =) Nu ska jag lägga mig. Måste upp i tid imon och duscha och ringa vårdcentralen innan jag börjar jobba. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jennifer

skrev precis om dom där skorna, blev ganska avundsjuk nu. hur snygga som helst =)

2009-01-26 @ 23:58:06
URL: http://jjennieeeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0