Ge mig jackan!


Som ni ser är bloggen under oombyggnad. Är mer nöjd nu faktiskt, det känns mycket bättre! Jag vill bara flytta menyn till vänstersidan, vet hur man gör oså, men alla inlägg lägger sig så att dom börjar brevid headern (till er som inte vet är det bilden överst!) och det ser ju hel-tokigt ut. Jag tror inte jag orkar fortsätta med det nu. Kanske är bättre att göra lite nytta. Typ duscha eller något!? Känns som om det behövs lite. Ska nog bara göra mig lite lunch nu kanske, eller ojsan, klockan är ju visst redan halv fyra. Snart dags för middag då! Hehe. kisskiss


skulle inte tacka nej till denna skinnjackan, den kommer från chicy.se

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv. Jag ska blugga en termin i múnkedal, inte det rockigaste stället dock, sen är man ute på praktik två dagar i veckan. ska bli roligt hoppas jag, är lite närvös bara =)

2009-01-17 @ 15:58:00
URL: http://elinburstedt.blogg.se/
Postat av: Elin

ja de gör det allt, kanske tar 1 och enhalv timma me bil eller nått =) ja men gör de.. =) ha de fint. kram

2009-01-17 @ 17:40:46
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0