God morgon lördag!


Hejsan!
Det är en ny dag med nya utmaningar. :) Ska alldeles strax hoppa in i duschen och göra mig iordning. Sedan vid 12 tiden kanske ja tar en sväng till Carro på en kopp kaffe eller té om hon inte är allt för upptagen. Sedan lite senare ska jag hem till syrran för att passa Filippa & Emilia medans hon, Christian och Amanda handlar. Och idag kan jag köra min bil också, weeii. Det är ju inte halt ute! Iallafall igår på jobbet så satte jag på en skiva med disneylåtar och den första låten började jag sjunga med på direkt, jag kunde texten utantill, men jag kunde inte komma ihåg vilken film det var till. Efter ca 40 sekunder kom jag på att låten är med i Herkules och jag älskade verkligen den. Så nu hittade jag den på youtube och har spelat den några gånger. Hehe. Texten är riktat till mig känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0