God morgon


Mycket sova för mig nu. Hehe, men det har vart skönt. Idag är det fredag och de känns extremt mycket som söndag, får se vad som händer idag, kanske utgång, kanske inte utgång! We´ll see.  Nu kallar iallafall duschen, jag är så himla äcklig att jag har inte duschat än, det kommer inte blir skoj med mitt tuperade hår som just nu är en enda stor tova! Får dränka det i balsam, men jag kom just på att det är nästan slut. Jaja, det får bli som det blir. Sen ska jag fixa mitt rum lite, det är ingen vacker syn just nu. Sedan ska jag träffa miss. Saadi och hitta på något kul, eller nått. Hoppas ni får en trevlig dag och bilderna som jag har lovat kommer upp lite senare. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0