Ingen sömn alls.


Nu kom jag hem för en stund sen (nej jag har inte lagt mig än!) från en utekväll som blir att minnas! Jättetrevligt förkrök hos Anna där vi spelade M.I.G och sedan charader. Sedan en stund efter 23.00 åkte vi till Parkan. Mycket trevlig kväll :) sedan gick det ju som det gick. Snurra flaskan på efter"skivan" som dom kallade det och det slutade ganska naket. Men nog om det. Iallafall, nu satt jag och kolla mina pengar, jag hade 700:- när jag åkte hemifrån nu hade jag 105:- !!! INTE OKEJ!!!! Men vad ska man göra?!! Det var en trevlig kväll, men som sagt så kom jag hem nyss och jag har inte sovit ett skit, har tatt en liten promenad från jag vetifan nära Liseberg någonstans till Vasa, mina ben var helt röda av köld :( Men nu har mjukiskläderna åkt på och jag laddar med filt och en kopp té framför teven, sen hoppas jag att nån söt vän kan ringa mig snart så jag kan skvallra lite. USCH säger jag bara! FYFAN.








Det var min kväll/natt/morgon det. Idag blir det ganska mycket deg kan man säga! Eller!!? Ha en trevlig måndag iallafall gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0