inte helt kass



Efter att Amanda blivit hämtad och åkt hem så begav jag mig mot stan till en kompis kompis, hehe. Alltid trevligt med trevliga nya människor. Där va vi ett tag och spelade FIFA, måste säga att jag överraskade mig själv. Tycker att jag var ganska duktig iallafall, men av mina tre mål så var tre turmål! Jag sög inte iallafall. Nu tänkte jag kolla lite OTH och sen ska jag nog nana, skönt med liiite sovmorgon imon iallafall, men egentligen skulle jag behövt byta pass imon, men det är lite sent för de nu. Måste vara på ett ställe klockan 17.00 helst och jag slutar 17.45, vilket innebär att jag måste försöka gå tidigare. Men det går nog att lösa. Godnatt på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0