my work here is done


Sitter nu på jobbet och har såå skoj! Ska fylla i mitt schema och se hur mycket timmar jag har över, kul kul. Sedan när jag slutar ska jag gå hem till kära rara Caroline som har bakat tårta till mig, hon ville fjäska för mig :) Det är bara att tacka och ta emot. Fjäska på!! Alltid kul att känna sig uppvaktad liksom. Hehe, ne nu får jag börja jobba här, måste kolla mailen också. Annars har jag inte haft en jättespännande dag förutom att jag har fått träffa mina små barn igen som jag har saknat nått otroligt, faktiskt. Jag kände de förut när jag kom hit. Ny kollega också, eller ja ny och ny, men här på avdelningen är hon ny, hon jobbade två avdelningar bort innan, Camilla! Gör go tjej, kul att du hittade hit :) Känns mycket stabilare nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0